Friday, September 30, 2011

29.9.2011 :'(

speechless
hanya itu ungkapan yang boleh aku ungkapan
29.9.2011 menyimpan seribu satu memori dalam hidup aku
aku sedar sekarang siapa itu lawan siapa itu kawan
nasib jugalah allah segera membuka mataku dan menyedari bahawa aku sedang dipergunakan
aku tak nafikan aku ni baik
mungkin terlalu baik sehingga apa sahaja permintaan orang lain aku sanggup tunaikan
dalam masa yang sama ada tak sedar diri aku sedang di pergunaan untuk kepentingan insan tertentu
semalam aku reliase semuanya
memang betul kata orang bila berkawan dengan insan yang namanya kian meningkat kita lupa kan seorang yang pernah setia menjadi sahabat kita
kegembiraan membuatkan kita tidak sedar yang kita sebenarnya menyiat-yiat hati pihak lain
aku malas nak komen banyak...aku pun turut juga berkawan dengan artis
tapi aku tak lupa sahabat atau family angkat yang ada di sisi aku sebelum mereka hadir
kerna apapun yang jadi mereka tetap yang utama
aku paling benci orang yang mungkir janji
aku paling tak suka orang yang talam dua muka
tak payah lah yang baik dengan aku demi kepentingan sendiri
aku bukannya 'teksi' ataupun 'rumah tumpangan' yang kau boleh call sesuka hati bila kau nak
sekarang bila aku dah sedar kau faham-faham lah sendiri

semalam merupakan ulangtahun abg yang amat-amat aku sayangi
lama aku berdiam diri hanyaaku sendiri yang tahu sebab-sebabnya
aku dah cuba sedaya upaya untuk tidak menangis
tapi aku tak mampu
dia lah insan yang berjaya mendidik aku menjadi seorang adik yang menjadi kebanggaan masyarakat
aku cuma terkilan dengan dia sedikit.. tak sangka dia lupa akan aku..hurm
mungkin ingatan dan memori dia dah luput terhadap aku bila ada insan lain
aku mengerti.. aku tak nak putuskan sebuah persahabatan yang terjalin
mungkin sekarang belum masanya.. masa masih panjang dan aku harapkan satu saat ia akan muncul jua

entri aku kali ni mungkin menimbulkan sakit hati sesetengah pihak. siapa makan cili dialah terasa pedasnya. maaf sebab aku dah remove semua maklumat tentang kau sebab hati aku benar-benar sakit. aku just minta tolong sikit. itu pun kau tak boleh nak tunaikan. maaflah hati aku belum terbuka lagi

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^