Friday, October 7, 2011



banyak benda yang ingin aku luahkan
tapi bukan semua yang dapat di sampaikan melalui penulisan
saat ni dalam hati ku bermacam-macam perasaan melanda
kuat betul dugaan untuk aku saat ini
pasang surut kehidupan amat susah dilalui
aku mencubanya sebaik mungkin
mungkin aku pendiam
sifat inilah yang buat hati ku sering kali di uji
hati aku lembut.. aku senang memaafkan orang
saat ketika aku dalam kemarahan sekalipun aku tak tunjuk di hadapan orang lain
aku lebih suka bersendirian
tapi pernahkan ada seorang insan yang ingin bertanya apa sebenarnya di hati aku
mungkin tiada
aku merindui zaman persekolahan ku
kenangan lalu yang sentiasa tersemat di ingatan ku
sekarang ni aku keseorangan
kesepian melalui liku-liku kehidupan
siapalah aku untuk di fahami
mungkin aku dah banyak sangat mengalah
tanpa aku sedari hati aku sendiri yang terluka
aku gelak.. aku ketawa.. itu hanya luaran mata kasar
tapi dalaman beribu air mata yang aku titiskan
sebak hati ini memikirkan
aku masih mencari sinar cahaya dalam hidup aku
kegembiraan
mungkin aku belum temui
adakah insan lain yang dapat mengembirakan hati aku?
aku tak nak bermain tarik tali
penantian itu satu penyeksaan
mungkin orang lain tak mengerti maksud aku tapi bagi aku
aku adalah aku!

actually nak update post yang lain tapi jari ni laju menekan papan kekunci mengupdate post lain. insyaallah kalau tak ada halangan esok aku update post teristimewa. maafkan diri aku kerna belum cukup sempurna di muka bumi ini

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^