Sunday, October 30, 2011

so sad :""""""""(

entri aku sebelum ni pernah kata aku mencintai seseorang
siapa dia biarlah rahsia
lately ni aku suka sangat stalker profile dia
semua komen2 member2 dia aku baca
tak sangka even sesibuk mana pun dia tetap melayan
aku paling suka stalker profile twitter dia
even aku tak tahu butir kata dia tapi aku rasa senang
cuma aku kesal sebab dia banyak melayan orang lain kalau nak di bandingkan dengan aku
maybe dia bosan kot sebab aku terlalu kerap msg kat dia
sometimes aku cemburu dengan kawan2 dia
even diaorang lelaki tetapi dia layan baik sekali
jauh lebih baik dari dia layan aku
hurmmmm mungkin dia lom realise lagi kot
tak pelah aku still boleh sabar
aku dah decide untuk menyepi seketika
susah rasanya mencintai orang yang bukan milik kita
aku rindukan senyumannya
pengubat rinduku setiap malam
miss u so much darl
im hoping one day u will accept me in your life :face59:

hidup bukan semudah yang di sangka. sikap cemburu seorang wanita tetap ada. mungkin aku terlalu mendesak bagi dia. :face41:

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^