Monday, October 24, 2011

fall in love :(

cinta yang sejati pastinya sukar di cari
tak salah kalau kita mencintai seseorang itu kan
dan lumrah kehidupan kita sebagai perempuan di dalam dunia ini untuk di cintai
samalah seperti aku
aku inginkan dambaan kasih sayang insan yang sudi menemani liku-liku kehidupan aku
dua tahun yang lepas aku mengenali lelaki ini
dia CARING
dia KACAK
dia SWEET
dia SMART
dan yang paling penting dia BERTANGGUNGJAWAB
bagi aku dia menepati semua ciri-ciri idaman aku
cuma sayangkan dia tak tahu yang aku mula sayangkan dia
nak buat macam mana terpaksalah bermain dengan perasaan
kadang kala hati aku sakit melihat kemesraan dia dengan orang lain
kenapalah perasaan dia tak boleh sebegitu dengan aku
apa kekurangan aku di mata dia?
adakah sebab jurang umur?
hurmmmm
bila aku rindu dia aku tatap wajahnya
senyumannya menjadi penawar buat aku
hati aku senang
kalau boleh aku nak sering berada di samping dia
tapi.............
masa belum mengizinkan
aku sendiri tak tahu status dia
sama ada dia single ataupun dan berpunya
pernah sekali aku serkap jarang tapi aku sendiri yang malu
rupa-rupanya orang yang dia gelar 'teman istimewa' tu hanyalah kawan baik dia
lelaki pula tu..adui malunya lah
aku mengharapkan dia sedar kan kewujudan aku
semoga hati dia boleh menerima diri ku ini
aku sangat mencintai mu ****
love you forever

Ya Allah bukalah pintu hatinya untuk menerima hatiku. Semoga kami kekal bahagia bersama-sama:face60:

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^