Sunday, October 9, 2011

9.10.11


9.10.11
begitu indah tarikh ni
bagaimana pula dengan aku?
macam biasalah kesedihan tetap menghantui aku
cuma aku beruntung di saat aku kesedihan ini
masih ada insan yang setia mendampingi aku
straight to the point
hari ni aku tergerak hati nak menegur insan yang dah lama aku tak tegur
hanya sapaan "SELAMAT PAGI"
namun sapaan itu hanya tinggal tulisan kerna langsung tak di sapa
aku agak terasa
begitu lama aku menunggu peluang.. masa yang sesuai
tapi nampaknya macam aku tak di perlukan dalam kehidupan dia
aku redha.. aku cekalkan hati
"Allah tak akan menduga hambanya melebihi batas kemampuan mereka"
kata-kata ini sentiasa aku pegang
kerna di setiap kemahuan kita inginkan pastinya ada jalan
insyaallah aku akan cuba baiki perhubungan ni
tak baik memutuskan siratulrahim sesama insan
sama ada dia inginkan atau tidak bukan terletak di tangan aku
janji aku berusaha
di saat-saat aku rebah aku amat inginkan seseorang di sisi ku
syukurkan dia sentiasa menemani aku tak kira waktu
aku juga faham apa yang di rasa
aku tahu hatinya berbelah bagi
tapi aku juga tahu dia tak mungkin lupakan aku
terima kasih abg sebab sentiasa berada di sisi ini

berat sama di pikul ringan sama di jinjing. kedukaan bukan bermakna penamat segalanya. aku harus bangkit mencari kebahagiaan hidup ini kerna aku tahu masih ada insan yang MENGAMBIL BERAT dan SAYANG kan aku

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^