Sunday, October 16, 2011

huh :/

"angin bayu membawa diriku
sepintas lalu ku terkenang kan mu
memori silap meresap malam
kenangan bersama tersimpan selamanya"
pagi-pagi lagi mood jiwang dah melandang
aii maklumlah angin sepoi-sepoi bahasa kan ....hahhahaha
untuk menjalinkan satu persahabatan memerlukan masa bertahun-tahun
tapi hanya sesaat untuk memutuskan nya
itulah lumrah hidup manusia
sekarang ni aku terasa yang aku di pergunakan
bila susah cari aku but bila senang semuanya buat tak tau
itulah namanya sahabat kan???
aku bukannya nak memutuskan siratulrahim sesama insan manusia
tapi aku rasa aku berhak
buat apa aku nak rasai kesedihan sedangkan orang lain bergembira
aku rasakan aku patut padamkan semua memori lalu
biarlah aku tiada kawan-kawan dahulu tapi hargai kawan yang ada di depan aku sekarang
perubahan masa memaksa kita untuk berubah
aku tak bongkak dan bangga dengan apa yang aku ada sekarang
aku sedar semuanya sementara
tapi mereka????? entahlah biarlah mereka fikir sendiri
yang pasti aku akan MENGHILANGkan diri
destinasiku.... biarlah rahsia


SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^