Sunday, November 6, 2011

bila hati semakin sayang :'(


salam aidiladha
rasanya belum terlambat untuk aku ucapakan
aidiladha memberi seribu satu makna pengorbanan
bagi aku sendiri banyak pengorbanan yang perlu aku korban
terutamanya berkaitan hati
lately ni hati aku timbul bermacam2 perasaan
kalau berkenaan cinta
aku akui hati aku semakin sayang kat dia
cuma agak terkilannya kerna di buat endah tak endah terhadap aku
mungkin itulah risikonya apabila kita mencintai seseorang secara diam2
aku bukan tak bersedia untuk memberi tahu cuma aku tak tau dari mana nak di mulakan
sekarang ni aku makin kerap baca timeline dia
lagi kerap aku baca lagi membuatkan hati aku menangis
mungkin perasaan cemburu dah terbit dalam hati aku
saat aku mengalirkan air mata itulah aku kerap memandang wajahnya
senyuman membuat aku terleka
kalau dulu aku jadi perhatian utama dia but lately ni
dia macam mengelak dari aku
banyak msg yang aku hantar tapi jarang sangat di reply
aku agak terasa
mungkin kah aku ada melakukan kesilapan kepada dia yang dia pendamkan
kenapa dia tak boleh nak layan aku seperti dulu
adakah dia dah menyedari perasaan yang terbit ini
hurmmm... perasaan lelaki yang susah di baca
aku rasa aku perlu berikan dia ruang untuk berfikir seketika
andai kata ada jodoh kami aku terima
benar kata orang
'lebih baik kita memilih orang yang mencintai kita dari memilih orang yang kita cintai'
SAYA SAYANGKAN AWAK
cuma awak tak menyedari kehadiran saya
maaflah andai kata perbuatan saya mengganggu hidup awak
saya hanya inginkan perhatian awak

awak,kalaulah awak tahu hanya awak yang bertakha di hati saya. saya ingin kongsikan semua yang saya lalui bersama awak tapi sayangnya awak hanya menganggap saya sebagai sahabat. hanya awak di hati saya. saya akan menunggu sehingga saat itu muncul walaupun saya tahu yang saya akan terluka.SAYA SAYANG AWAK

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^