Friday, November 25, 2011

busy week!


ayat di atas menunjukkan diri aku sgt2 poyo!
ok back to topic
mnggu ni aku sgt2 lah busy
every minute every second ada je bnda aku nk buat
blk umah pula tension tgh brng2 bsepah dlm bilik
sabar fara.. only a few days to go
last sunday aku xsengaja jumpa dgn abg shahz jazle
x sangka dia bg aku 1 job yg sgt2 mngejutkan aku
nak tahu apa dia?
dia melantik aku selaku AJK dlm fan club dia
just imagine kn?
how about kamal adli fan club?
jgn risau sbb aku akan tetap manage fan club tu
but having 2 fan club is not an easier task
so if ada yg tsalah or silap harap2 di ampun ye
cuma aku harap xdelah yg lps tgn
weekends ni aku nk pindah umah
klu dtg umah aku skrg mcm tongkang pecah
maklumlah adat pndh katakan
about FFM last week
nmpknya ada juga org x puas hati dgn aku
lumrah hdp katakn
aku hanya insan biasa yg x mmpu nk penuhi pmintaan semua
sorylah klu kau *masam muka* on that day
aku x sengaja katakan
skrg ni aku cpt trasa hati
aku bkn sngaja x bls BBM, msg, call, twitter, fb or whatsoever
x di nafikan mmg aku agk mls mlyn sesetgh org tu
cuma please undestand me
aku pun ada komitmen lain yg tpaksa aku utamakan
bkn aku lngsg x bls just amek time utk mmbls
sorry ye semua :face61:
aku sgt2 busy taktala ini
have to go byk keje menanti
love all of u xoxo

td tbuka 1 blog ni. tsilap aku org tu dh tunaikan apa yg dia nk. agaknya apa lg dia x puas hati kn. biasalah manusia. tak akan prnh ada kepuasan dlm hdp. aku just minta org tu tlg jgn gnggu khdpn kami. antara kita dh xde kaitan. x payah nk ingt blk kngan lalu.

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^