Friday, November 18, 2011

terima kasih awk :')


assalamualaikum semua.. makin hari makin jauh aku tinggalkan blog ni
inilah perasaan yang harus aku hadapi bila mencintai orang dalam dia
semalam aku bad mood gler
mcm2 bnda yg jd kat aku
keje aku asyk nk hentam org je
then suddenly he sending bbm to me
1st at all mmg aku terkejut beruk
yalah mana nk sangka dia bbm aku time aku tgh moody
lynan dia kat aku sgt2 lain
punyalah baik, caring, ramah and semuanya
smpaikan aku tsenyum baca bbm dia
dua tiga hari ni aku terperasaan yg dia asyk mlyn aku je
mgkn hanya perasaan aku
ntah2 dia xde feeling lngsg
mlm tu aku tido smpai t'mimpi2 kan dia
mimpi tu sgt sweet hinggakn aku trasa xnk bgn dr tido
tp sygnya aku x mmpu nk bcerita kat sesiapa
kesian sngguh kat diri aku kn
hari ni he seems like too busy
tweets pun jwb mcm x nk jwb
tp tgk org lain dia lyn je
xpelah ini dugaan utk aku
lain kali cinta lagi kat org tu diam2 kn
last2 dia pilih org lain aku yg merana
oklah thankz all for today
TERIMA KASIH awk

terima kasih awk kerna mmbnrkn sy mncintai awk. awk nmpk sempurna di mata sy. even awk x sdr cuma awk dia hati sy. u the one and only I love. sy ttp akn menunggu awk.sy syg awk :n:

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^