Saturday, November 12, 2011

apa kata hati?


salam semua,
11.11.11
pasti banyak memberi memori terindah buat semua kan?
tapi berlainan dengan aku
aku agak stress dengan tarikh ni
sebab
banyak sangat benda complicated yang jadi
oklah lupa pasal tarikh ni
tengah malam tadi ada someone call
dia suruh aku luahkan apa yang ada dalam hati aku
alamak COMPLICATEDnya
sebab macam-macam benda dalam hati aku pasal dia
ada benda yang ingin aku ungkapkan
tapi sayang tak terkeluar dek nada suara
lately ni aku dengan dia macam ada jurang yang besar
kalau dulu mungkin semuanya di kongsikan bersama
tapi tidak sekarang kerna
hati aku sebenarnya hancur
sebabnya aku rasa orang tu sendiri memahaminya
"life have to go on"
sometimes benda yang kita tak suka itulah yang kekal dalam diri kita
aku pula memilih untuk terus pandang ke hadapan
malas rasanya nk imbau kenangan-kenangan yang memeritkan hati
andai takdir persahabatan kami setakat itu aku terima
dan tertulis darinya kan
huuhuhuhuhu

hari ni birthday dia.dia ada call malam tadi.aku dah cakap apa yang aku rasakan aku patut cakap.banyak lagi yang aku pendam tapi biarlah sebab aku tahu hanya itu sekali dia menghubungi aku.dia tak akan lagi call aku even "FREEE"

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^