Thursday, September 8, 2011

Kids on Raya



hello stalker
hari ni dah masuk hari ke 10 kita menyambut syawal
kalau nak kira duit raya rasanya dah habis di edarkan hehehe
hari raya pasti di sambut meriah terutama buat kanak-kanak
bagi aku yang terdiri dari family besar ni raya tak cukup meriah tanpa kanak-kanak di sisi
pagi-pagi raya je dah kecoh riuh rendah suara mereka bersiap untuk berhari raya
tahun ni aku tertarik dengan anak-anak aku
well they still young but mostly cute
kat bawah ada gambar-gambar sebahagian dari anak-anak buah aku & kuzin-kuzin
yang besar-besar sorylah tak boleh nak inteframe takut nanti tak muat korum lah pulak hehehe
sayangnya my dear arif firqan tak ada gambar solo
kesian kat dia asyik berkepit dengan papa dia je
tulah takut orang lagi kan
nak cerita pasal family aku ni memang tak cukup tangan lah
sebab family aku sangat-sangatlah besar
boleh di katakan kanak-kanak je dah mencecah 30 orang
oklah tinggalkan korang semua dengan kenangan istimewa di hari raya








SMILE! Thankz for reading =)

1 comment:

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^