Friday, June 10, 2011

Buat awak :'(

saya rindu sangat2 kat awak......
kenapa awak buat saya macam ni......
awak ingat tak dulu awak pernah
janji dengan saya yang awak
tak kan pernah tinggalkan
saya .....
sekarang saya sunyi awak....
mana awak pergi.....
awak selalu bagitaw saya kemana
awak melangkah awak akan selalu
bawa saya bersama-sama awak.....
awak walaupun dah bertahun-tahun
berlalu saya tetap nantikan awak....
saya tunggu awak sampai sekarang
walaupun hati saya....
sedih....
hati saya sakit....
hati saya terluka teruk....
saya tetap akan mencintai awak
sepenuh hati saya....
walaupun kini hanya kenangan yang ada
tapi saya tahu saya menyayangi
awak....
awak kadang-kadang saya mimpikan
awak....
bila saya bangun awak tak ada saya
rasa sedih sangat-sangat awak....
air mata yang saya tahan selama ini
gugur juga hanya disebabkan
kerinduan saya pada awak....
awak bahagianya kalau awak ada
di sisi saya macam waktu dulu....
setiap kali saya sejuk awak
menghangatkan saya dalam pelukan
awak....setiap kali saya resah awak
jadi orang yang menenangkan saya
dan setiap kali air mata saya menitis
awak peluk saya erat....
awak saya rindu awak....
walaupun saya tak tahu apa awak
buat dan kat mana awak
sekarang....
tapi saya tau awak pasti sedang
bahagia dengan hidup
awak....kalau awak tahu saya
menanti awak apa yang awak
rasa ???
pasti awak kan rasa apa-apa....
sebab awak tak ada perasaan....
apa pun saya bersyukur kerana
awak memberi saya belajar
dan kenali cinta....
terima kasih awak atas
segalanya....
saya akan tetap menanti
awak....
saya tahu kebodohan saya ini akan memakan
diri saya sendiri....
tapi saya tak boleh untuk melupakan
awak....
saya sendiri tak pernah boleh hilangkan awak
dari minda saya....
membuang nama awak yang terukir di hati
saya....
setiap nafas terhembus adalah untuk menanti
kepulangan awak....
setiap degupan jantung saya dalam sekelip
mata tapi saya akan menanti awak
sehingga akhir hayat saya....

*email ni aku terima 2 hari yang lepas. tiada ada kata yang mampu aku ungkapkan aku doakan yang terbaik buat dia. mgkn xada jodoh untuk kita bersama. saya harapkan awak bahagia.

SMILE! Thankz for reading =)

2 comments:

  1. wow .. girl or boy punye luahan nie ? serius la, sedih .. tp ape leh watkan, xsume y kite nak kite akan perolehi ..

    ReplyDelete

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^