Tuesday, June 14, 2011

things that i always love


yeappy!!!!
cute x elmo & domo aku ni
2 patung ni adalah kegemaran aku and sentiasa menemani aku
maybe ada yang kata aku ni childlish
well aku x leh nk ubah pendirian itu
tapi yg pasti 2 patung ini mengingatkan aku kepada seseorang 
yang paling istimewa dalam hidup aku ;)
actually domo ni sangat special
plus its limited edition
nak tahu kenapa?
sbb domo ni boleh bercakap
tekan je button record pasti leh dengar balik suara kita record
yang paling penting DOMO ini sentiasa cakap I LOVE U
setiap kali aku bangun and sebelum tido
and suara dalamnya mestilah dr Mr. jeng2
di sebalik patung2 tu sebenarnya ada byk mksd tersirat
nk tulis kat sini ke? x pyhlah..heheheh
 next is my fav collection of glass


ni lah koleksi peribadi yang amat2 aku sayang
Mcd glass :)
everytime kuar je kat McD pastinya aku orang pertama yang serbu
x silap aku dah hampir 4 tahun aku kumpul gelas2 ni
x semuanya dapat aku kumpul
just yang terbaru ni aku dapat kumpul 6 semuanya
nk tahu satu cerita x? hahhaha
semua gelas yang aku kumpul ni tak pernah di gunakan
sbb tu kalau korang semua tengok memang cantik :P
bnyk lg benda2 yang aku sayang nak di kongsikan
tapi nanti2 lah yer :)
sayonara =)


SMILE! Thankz for reading =)

2 comments:

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^