Sunday, June 26, 2011

diri ni halimunan

siapakah aku di muka bumi ini?
kenapa tidak ramai yang mengetahui kewujudan
aku di bumi ini
hurmm...kesedihan menghantui diri
kadangkala aku cemburu dengan insan-insan
lain di muka bumi ni
mengapa mereka mudah mengecapi kebahagiaan tetapi tidak aku?
kenapa aku harus rasakkan yang diri aku ni terkongkong?
lutsinar? atau mungkin manusia tidak bernyawa?
nak kata hidup aku tak bahagia aku bahagia di samping keluarga
tapi........... ada persoalan yang tiada jawapannya
adat perkenalan agaknya
setiap pertemuan pasti ada perpisahan
walaupun beribu kawan di muka bumi ini
tidak seorang yang menyedari kewujudan aku
mungkin aku ni halimunan yang cuba mencari
kewujudan diri dalam kesibukan manusia
........................

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^