Friday, July 1, 2011

Dugaan -.-

orang melihat kita tersenyum
tapi adakah mereka tahu kita berduka?
lately ini begitu banyak dugaan dalam hidup aku
tak perlukan aku ceritakan
biarlah ia menjadi rahsia hidupku
cuma ingin aku katakan aku hanya manusia biasa
dugaan kali ini betul-betul terlalu berat dan sangat sukar untuk aku hadapi
berminggu-minggu aku berfikir mencari jalan keluar
nampaknya tiada jawapan yang temui
otak aku ligat berfikir setiap saat dan ketika
ada kalanya aku berharap hilang ingatan 
mungkin dengan cara ini aku tak perlu fikirkan semua masalah ni
tapi itu semua khayalan kan?
realitinya masih seperti ini
aku tetap aku yang dulu
cuma sikap dan keperibadian aku berubah
mungkin ini yang di takdirkan buat aku
tak apalah aku akan cuba bertahan
semoga aku melalui jalan keluar dari semua masalah aku

p/s: terasa bagusnya jadi budak kecik

SMILE! Thankz for reading =)

1 comment:

  1. andai kate kak fara tgh bercinte .
    mesti pening kan-kan .
    hihohiho .

    ReplyDelete

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^