Sunday, July 3, 2011

OMG!!!!! I'm fat now =(

minggu ni minggu yang sangat-sangat panjang
keje aku asyik makan je lah maklumlah tok su aku ada kat umah 
so panjanglah kaki ni melangkah..ada je tempat nak merayap
24 jam keje aku asyik nak makan je
tak henti-henti makan badan makin naiklah
nak exercise pulak tadak masa maklumlah busy merayap
hahahahhahahha
kalau nak tengok fizikal diri aku memangkah tak ada perubahan
tapi bagi diri aku sendiri aku rasakan diri aku ini makin chubby
or lebih senang GEMUK lah
OMG!!!! seram sejuk aku dengar perkataan gemuk ini
kenangan lama kembali menjelma
oh tidak!!!! aku tak mau kembali gemuk
oklah starting from tomorrow terpaksalah kembali exercise and gym
tak maulah badan kembali naik nanti baju-baju tak muat pulak nak pakai

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^