Sunday, July 24, 2011

suka suki =)


helo stalker.. im ni good happy :131:
tadaaa kat atas tu design terbaru untuk tshirt KAFC
aku tahu tshirt untuk club tersebut dah di putuskan tapi aku suka-suka nak buat
sorrylah aku ni jenis orang yang kalau tak puas hati aku akan cuba buat lagi
maaf yer neil iskandar bukan tak setuju just kurang berpuas hati
kepuasan itu penting kan..kan..kan
design kali ini aku berikan tema warna warni
bak kata ana lu'lu..warna-warni melambangkan kebahagian dalam hidup
maybe aku bakal menjadi orang yang lain dari yang lain pakai baju ni kot
*just kidding*

oklah nak tahu macam mana aku leh tergerak hati nak buat design ni yang dah sekian lama aku lupakan?
semuanya berpunca dari abg aku dengan pensyarah kesayangan aku = miss naza yang menceroboh laptop aku * depan aku pun boleh kena ceroboh????*
actually aku gunakan laptop ni untuk presentation convo yang akan datang nanti
tak sangka pula abg aku tersalah buka folder so keluarlah file yang hampir tak siap ni
miss naza apa lagi macam biasa lah mengkritik keje aku yang tak habis
mengkritik je tapi tak marah sebab aku ni anak murid kesayangan dia
sorry miss banyak sangat keje nak siapkan..hehehehe
after discussion dengan miss and abg aku yang poyo itulah hasilnya
macam mana pandangan korang??? smart tak??? colourful pun macam bunga

so macam mana agak-agak boleh print tak?
aku memang tak rancang pun nak print tapi sebab ada orang yang baik hati nak print aku setuju jelah
thankz abg irfan and abg zarul *sebenarnya diaorang nak hantar design baju convo tapi menyekit sekali*
payment macam mana yer???? FOC lah... hhahahahah
apapun aku ucapkan terima kasih too pensyarah aku MISS NAZA yang banyak bagi tunjuk ajar nak siapkan design ini
betul kata dia design tak semestinya dari rekabentuk, gambar mahupun logo
kadang-kadang perkataan pun boleh jadi satu design
trimas juga buat abg aku - rez and abg saudara kesayangan aku abg fadzil yang sudi pengkritik sampai kering air liur... adik amat hargainya
*nak belanja tak tak de duit lagi sekarang apa kata abg-abg tolong belanja yer*

so ada sesiapa yang berminat nak join sekaki tak...hahhahaha :10:.. kalau nak boleh join aku dengan ieka sekali

sekali lagi mohon maaf buat NEIL ISKANDAR. tak bermaksud nak memperkecilkan design awak ye. design ni suka-suka je.
abg irfan & abg zarul : thankz abg-abg sayang
abg & abg fadzil : lain kali tutup mulut mengkritik
miss naza : i ♥ U

SMILE! Thankz for reading =)

2 comments:

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^