Sunday, July 24, 2011

No more mood )=


angin bayu membawa diriku
sepintas lalu tu terkenangkan mu
memori silam meresap malam
kenangan bersama tersimpan selamanya
aik??? mood jiwang menjelma lah pula
sorrylah guys tak tau nak buat apa so layan jelah mood-mood jiwang
sekarang ni sikap M dalam diri aku semakin menjadi2 pula
pastinya semua tahukan sikap M tu apa *bagi yang tak tau M=M.A.L.A.S*
kalau korang perhatikan lah aku dah makin malas nak update status facebook
twitter memang tak payah nak cakap lah.. lagilah malas kalau balas pun sebab terpaksa
kenapa diri aku ni betukar sikap begitu drastik sangat ye?? jengjengjeng :face18:
sebab utamanya adalah orang cakap aku ni terlalui baik sangat
bila aku baik orang mula lah pijak kepala
dan bila orang mula pijak kepala korang sendiri faham-fahamlah
aku sengaja biarkan diri aku ego.. nak tahu kenapa?
sebab aku tak mahu lagi tengok diri aku di tindas oleh orang lain
memanglah kita kena sabar dalam setiap tindakan
tapi kesabaran pun ada batasnya.. sampai satu masa mula lah nak meletus
perubahan paling utama dalam hidup aku yang paling aku tak suka adalah tido
kerja aku asyik nak tido..tido..tido..pantang ada masa free tido lah keje aku
badan nak kata naik tak turun memang lagi tak lah kot.. tambah lemak jelah
sekarang ni aku tido di luar kawalan waktu
kadang-kadang kul 3-4 pagi barulah nak tido
bangun memang tak payah nak cakaplah ikut suka akulah
aku tak suka diri aku ni!!!! sebabnya aku tak boleh nak displinkan diri aku :face16:
L.A.Z.Y please go away from my life!!! i hate u :face59:

next month dah nak puasa so nak cuba ubah attitude dan cuba sesuatu yang :100:


SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^