Friday, July 29, 2011

birthday wish


tinggal beberapa hari sahaja lagi untuk sampai ke penghujung bulan julai
begitu cepat masa berlalu rasa macam baru ke masuk tahun baru
julai melabuh tirai dan ogos membuka pintu
dan selepas itu SEPTEMBER :face12:
aku sangat sukakan september kerana its my birthday
kawan-kawan blogger aku jangan lupa erk date
25 SEPTEMBER 2011 tahun ni
set dalam minda korang tau
kalau takut lupa gak set dalam handphone korang
confirm ingat punyalah
tahun ni usia aku menjengah 22 tahun
macam biasalah stilll nak gak birthday present!!!!!!



impian aku yang pertama
iphone 5.. arghh adored gler...
dad please buy for me...
i hopping...
ayah tunaikan please..please...
tak hadiah lain dah nak ni je


second wish
ipad 3 please!!!!! confirm mak aku membebel aku baru je beli ipad 2 nak ipad ni
melampau ni..hahhahha
mama well zaman technology berubah kenalah cepat ikut peredaran zaman
please mum... nak sangat-sangat ipad 3 ni

wish-wish yang lain biarlah di rahsiakan
yang penting aku nak 2 benda yang penting sekali ni..
hehhehhe :132:
oklah hopefully bakal menjadi kenyataan yer...

tak tahu celebrate birthday macam mana tahun ni.. i wish i could have him on my birthday.. i really need him so much :face74:

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^