Tuesday, August 2, 2011

Salam Ramadhan Al-Mubarak


salam ramadhan semua
rasanya dah begitu lewat pula nak ucapkan maklumlah busy dengan program-program menteri besar hahhahahah
hari pertama puasa tak rasa apa-apa langsung maklumlah penat balik dari holiday so banyak menghabiskan masa di atas katil tercinta kuang2...
*padah bila berjalan sakan*
semalam genap juga ulang tahun aku bersama si dia
celebration simple je sebab dia busy nak solat terawih..insan misalilah katakn
hahhaahahah
hari ni lak second day puasa
badan tak berapa sedap
kepala asyik berdenyut tak henti-henti
rasa nak muntah tu kerap lak muncul
aduhai baru second day puasa dah kena dugaan
demi untuk buang semua rasa tu aku buat keje gile dengan eyija
kitaorang webcam sambil tengok cter suami dia tersayang
sempoi gler lah...
jd mangsanya confirmlah tv aku..hahhah maklumlah kat hostel tak ada tv
hari mood malas sangat-sangat
masak pun ala kadar je
apa ada makan jelah..
dah 2 hari aku just makan ringan-ringan je
aku memang macam ni
bila tiba je bulan puasa mood tak lalu tu mula lah datang
yalah sebab aku ada gastik bila lewat makan perut masuk angin mula pening kepala
then mulalah semua nak keluar balik...
oklah bulan puasa ni aku nak jadi baik sikit
tak mau giler-giler dengan tetttttttt
:face50:

hrni hati meronta-ronta tak tau kenapa.. aduhai tolonglah jadi baik sikit bulan puasa ni.. dada ni susah pula nak nafas. makin hari makin susah.. hurm

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^