Monday, August 29, 2011

Ramadhan Terakhir



salam stalker
alhamdulillah ramadhan dah sampai ke penghujung
korang puasa complete tak tahun ni?
bagi aku, aku rasakan tak puas puasa tahun ni
macam-macam dugaan yang melanda
nasiblah aku mampu bersabar
kalau tak tahu lah apa akan jadi
rasanya dapat tak kita lalui ramadhan tahun hadapan?
harap-harap dapatlah ye
ramadhan tahun ni memberi seribu keberkatan buat aku
even aku rasa sunyi, lemah, and so on
namun aku bersyukur sebab masih ada insan-insan yang setia di sisi aku
thankz for them
ramadhan melabur tirai syawal membuka tirai
syawal ni aku amat merindui insan-insan tersayang
arwah tok wan, pak su dan nek sering terbayang di ingatan ku
eventhough merasai kegembiraan bersama ahli keluarga lain tapi
tak dapat nak di samakan dengan semua kenangan bersama mereka :face60:
setiap detik yang ku lalui ini hanyalah kenangan bersama dia..

rasanya belum terlewat untuk aku ucapkan
'Selamat Hari Raya Aidilfitri'
buat insan tersayang, keluarga serta sahabat andai
ampun maaf di pinta jika sepanjang perkenalan kita ada terkasar bahasa
mahupun salah dan silap :face9:



SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^