Wednesday, August 3, 2011

mess up!!!!


serabut kepala otak!!!!
nak tahu kenapa sebabnya aku sendiri keliru dengan diri aku
first things aku adalah member seorang ni
cakap buat main besar lagi umpama dia tahu semua benda
konon-kononnya dia ni "DIVA" lah
aku confius pasal dia ni adalah dia ni budak sekolah ke budak kolej?
yalah dalam fb dia semua tulis info pasal kolej and so on
tapi bila sampai kat dalam blog pula tulis pasal sekolah
actually aku tak berapa nak kenal sangat dengan dia... just kenal melalui laman social jelah
peribadi dia,aku tak bolah nak komen apa? its her life.. tak nampak macam budak sekolah mahupun budak kolej but she seem familiar to be friends with adult
oklah malas nak komen banyak sebab aku tak kenal dia sangat
second thing yummy dummy arif!!!!!
hahahaha aku suka sangat-sangat bila dia kacau aku
sebab kita suka sangat buat aku ketawa
rasanya dia lah yang paling banyak menceriakan hidupkan
sunyi hidup aku tak de dia
third thing aku tak tau nak rasa bersalah or what? entah apalah yang sepatutnya aku lakukan
aku dah minta maaf tak tahulah orang tu ikhlas nak maafkan aku or tak
kesalahan tu aku tak lakukan pun.. aku pun terkejut gak bila tahu punca sebenarnya
aku ikhlas nak berkawan..niat aku hanya satu merapatkan siratulrahim
but seems they can't accept me in their live
tak pelah aku dah buat apa yang patut soal maaf dan kemaafan itu bergantung kepada individu itu sendiri.. yang penting keikhlasan dalam kemaafan aku
warghhh rasa nak nangis pula tiba-tiba aku di serang penyakit malu
muka aku memang merah padam tak terkata
macam tak pernah kena balas tweets kan.. hahhaha
weeeeee hari ni tak pasal-pasal abg adam shah tweets aku
ok bukan aku yang mulakan dulu ye dia yang hantar dulu
perasaan malu ni confirm lah ada lagi-lagi dia kat pelakon terkenal juvana
aduhai abg tak tido malam fara di buatnya dengan abg
terkedu sebentar sebab tak tau nak tulis apa? mungkin excited sangat kot..hhahhaaahaha

sebaik-baik manusia di muka bumi ini pintu fitnah sentiasa terbuka luas. kejujuran dalam bulan puasa ramadhan ini amat keredhai allah. aku harapkan insan ini memaafkan aku dengan ikhlas dan tidak membohongi aku. naluri hati aku kuat berkata.... hurmmm

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^