Thursday, August 25, 2011

Kad Raya Pertama =)



weeehaaaa.... syoknya lagi 5 hari je lagi nak raya kan
actually aku tak ada mood nak raya atas sebab-sebab tertentu
ala kadar jelah sambutan raya tahun ni
but a few days past ada something yang buat statemant aku berubah
aku received kad raya dari Arif
pelik kan selalunya artis yang dapat kad raya ni aku pulak yang dapat
yang bestnya sebab dia post kat aku bukannya hantar by hand
apapun thankz to my dear arif sebab buka balik pintu hati fara ni
miss u arif.. nak duit raya tau

salam takziah to my dearest hubby. tahun ni dugaan datang saling bertimpa. sabar ye. insyaallah ada hikmah di sebalik apa yang berlaku.. to en pencinta #kasihsayangcinta i really miss u.

SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^