Sunday, August 14, 2011

suck -.-


konichiwa *entah betul ke tak ejaan*
otak aku stress.. thankz to lynda, ziin and ain yang sudi mendengar luahan hati ini
memang korang sahabat setia tak kira time susah or senang
semalam hari yang sangat-sangat hebat
nasiblah kesabaran aku ada hadnya.. kalau tak memang aku buat apa aku katakan
laki aku boleh pula buat tak tahu je.. hish geramnya...
actually ramai yang kata hati aku ni lembut sangat
senang memaafkan eventhough orang tu kerjakan aku secukup-cukupnya
biasalah kita kan perempuan.. jiwa dan raga kita penuh dengan sifat memaafkan dan lembut hati
huh lately ni macam-macam masalah timbul.. baru-baru ni pula aku di persalahkan atas satu sebab
puncanya aku sendiri tak tahu.. came on tell me.. face to face lah.. if ada aku salah tell me aku boleh cuba untuk baiki diri aku
hubungan aku dengan suami tercinta pun agak tegang.. ada je kami nak cari gaduh
mungkin inilah dugaan bila masing-masing belum cukup matang kan
tapi yang peliknya aku tak boleh gaduh dengan dia lama-lama
dalam masa 24 jam mesti aku rasa rindu kat dia..
entah sampai bila lah hubungan kami berkekalan
semalam secara tak sengaja aku maki hamun abg angkat aku
yalah jiwa tengah marah macam-macam kata yang tak patut di ungkapkan keluar dari mulut
hari ni sengaja aku tak jawab call and sms dia.. hati aku ni sakit memang tak terkena
sorrylah sebab tak dengar explaination dulu.. aku memang tak nak dengar sebab hati aku sakit teramat sangat.. oklah tiba masa berhijrah ke kawasan baru
minda dan fikiran aku perlu di tenangkan seketika.. angin baru menjelma..
aku malas nak amek tahu semua yang jadi.. kalau betul aku salah buktikan aku salah
jangan nak main tuduh melulu je
sebagai ganti hari ni open door shopping.. gasaklah laki aku
raya tak lama lagi persiapan memang tak buat langsung...

hari ni makin kebab sebungkus pun tak lalu. tension, stress semuanya ada dalam diri. sape yang terkena angin aku tu nasiblah yer. thankz tu my lovely hubby coz sgt2 memahami diri ini

SMILE! Thankz for reading =)

1 comment:

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^