Sunday, June 12, 2011

xtau nak kata apa

hurm
hanya itu kata2 yang boleh aku luahkan taktala ini
dunia aku terasa begitu kosong
sepi, kelam bagaikan tiada sinar
klu meraka yang mengenali diri aku
pasti tahu macam mana kehidupan aku di hari2 mendatang ini
aku hanya insan biasa cuma ......
xperlulah aku ceritakan
aku cuba mencari dunia aku tanpa pengaruh keluarga
at last aku menjumpainya
di situlah aku mengenali nafi, hafiz, hawa & zahrah
aku tahu kehidupan sebagai kawan memang banyak pancarobanya
abg aku pernah cakap 'jgn anggap kwn sebagai kwn tp anggap mereka
sebagai keluarga sndiri'
pada mulanya sukar untuk aku nilai2 kan kata2 abg ku ini
tapi sekarang aku faham
erti kawan yang sebenarlah adalah apabila
kita meletakkan mereka sendiri setaraf dengan keluarga kita
tenkiu abg sbb menyedarlah adk
lately ni begitu banyak dugaan yang melanda diri aku
mslh kerja, perhubungan, persahabatan & kekeluargaan
mslh kerja???mana ada kerja yg x ada mslhnya
cuma kali ni aku yakin tindakan aku betul
pembaharuan memberi sinar baru dlm hidup aku
perhubungan??? adat bercinta pasti ada pasang surutnya
aku accept dengan dugaan yang melanda
apapun aku bersyukur kerna dia masih miliku
persahabatan??? cter mengenai persahabatan amat sebak di hati ku
beberapa bulan mengenali mereka membuatkan aku merasakan mereka ni
keluarga aku sendiri. aku sedar aku tak layak bersama
aku ni jiwa muda..kerap memberontak
dan yg pasti aku patang mengalah
akhir2 ni aku banyak berdiam diri
mgkn sebab mslh yg kerap menganggu fikiran aku
aku lupakan kawan and semuanya
tapi aku sendiri tak tau apakah kesalahan aku yg bnr3 buat mereka terluka
biarlah aku berterus terang
aku sangat2 jeles dengan perhubungan mereka
mereka ketawa, bersuka ria, bergurau senda tapi
mereka x tau yang dlm hati ini merintih kesedihan
aku amat terasa bila mereka mengetepikan aku
hari demi hari aku cuba bertahan tapi .....
biarlah aku membawa diri aku ini yang terluka
mereka pernah memberikan kenangan terindah buat aku
mungkin itu kali pertama and kali aku bersama mereka
apapun aku ucapkan jutaan terima kasih too nafi
sbb selalu memberikan semangat
as a sis i'm always love u bro
keluarga?? mcm biasalah mslh dgn adk2 aku
sekali tak cari pasal mmg tak sah betul
sabar jelah nsb sek dah nak mula
blh lah korang berambus dr memekak kat umah
aku bukannya tak suka just diaorg ni busybody
suka sgt jaga tepi kain org
buat saat ini kau sendiri tak tahu apa yang aku harus ungkapkan
everything in my life have gone but instead of that something make me happy
nntlah update seterusnya yer
forever and ever love u arif
and too all friends (nafi, hafiz, hawa, zahrah)
imiss u all damn so much
so klu ada salah silap yg fara buat




SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^