Wednesday, June 15, 2011

kepahitan yang aku lalui :"(


ini kah dugaan buat diri aku :face60:
ya allah bertapa sedihnya xdpt nak aku gambarkan
aku sndiri tak tahu apa tidak kena mengena dgn diri aku
buat pertama kalinya aku menangis demi mereka
andainya korang semua tahu apa di dalam hati aku ni :6:
aku tahu aku banyak buat silap
ada masanya aku menyendiri
tapi itu tak bermakna aku lupakan korang semua
sepanjang persahabatan kita banyak yang aku pelajari
tak mudah untuk meneruskan hidup ini
andai kata aku ada tersalah kata
aku mohon dari hujung rambut ke hujung kaki maafkan diri aku
sekiranya umur tidak panjang hanya kemaafan yang aku pohon dari kalian semua :face36:
NAFI
kau banyak menyedarkan aku tentang kehidupan
aku dapat rasa mungkin kau dah giveup dengan diri ku ini
aku mohon maaf.. aku bukan sekuat yang kau sangka
aku tak tau apa yang aku kata hinggakan buat kau terasa
klu ada tegurlah diri aku ni.. aku terima
aku msg even wc semuanya kau x bls
HAFIZ & HAWA
even korang still membalas komen2 aku but in fact
sory aku xdapat rasa kegembiraan seperti dulu
bagi aku setiap kata2 orang umpama duri yg mencengkam diri aku
aku tak tahu kenapa.. bg korang ini semua sandiwara
tp x bagi aku yang melalui :face29:
seribu kali pun berbunga ayat korang xde satu pun yang melekat
di hati ini
ZAHRAH
aku tahu kau dah remove aku dari friends
bermaksud kau pun nak memutuskan persahabatan kita
aku tak tau apa salah aku dengan kau
aku dah cuba add diri kau kami kau tak nak approve balik
aku tak boleh nak buat apa.. berdiam
lebih baik untuk semuanya
saat aku mengetahui rancangan korang ke sg. congkak hati aku sedih sekali
sampai hati korang yang aku anggap sahabat tak mengundang aku bersama
tak apalah aku sedar diri aku yang begitu kedil ini
aku hanya ingin mengatakan aku hanyakan persahabatan kita
cuma......
I :67: all of u
masa yang akan menentukan semuanya



SMILE! Thankz for reading =)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^