Saturday, June 4, 2011

Design tshirt

haloooo semua
hari ni merupakan hari terbaik utk mengasah minda
*walaupun minda tak terasah pun*:17:
hari ni terlebih banyak masa free lah pulak
so decide nak sambung mana2 kerja yang tertangguh tu
yang paling utama adalah sambung design balik tshirt fan club abg kamal
sorry lah abg biarkan t shirt ni lama sangat coz kekangan assignment yang terlalu banyak
oklah starting from 10 am aku khusyuk mengadap design aku yg ntah apa2 ni
well idea tiba2 xnak menjelmalah pulak
aku kalau dah mula design mmg khusyuk smapi x ingat nk mkn semua
mntg2 family aku xde kat umah apa lg amek kesempatan lah
klu x disebabkan bibik aku report kat abg aku yg aku x mkn
mmg aku smbg teruslah design ni..hehheeheh
hampir 5 jam aku duduk b'depan dengan lappy kesayangan aku ni
and final result????
arghhh tidak mmmg sangat2 x memnuaskan hati aku :6:
korang tengok jelah






yang terakhir tu design paling menggila sebab aku dah xtau nak buat apa
plus baru lps kena mrh dgn abg aku
spoil mood btl lah
xpelah mlm nnt sambung lg
hopefully adalah idea yang dtg yer



SMILE! Thankz for reading =)

2 comments:

  1. suka sgt dgn 2nd design! :)

    ReplyDelete
  2. 2nd design? ok jugak tu. tp yg bahagian belakang mcm kosong je

    ReplyDelete

Dah baca? Bolehlah tinggalkan komen sikit yer ^_^